Morgonstund har guld i mun ✨

Söndag idag då, igen. Jisses vad tiden går fort! Idag väntar dans 17-19 och innan de ska jag få träffa Angelica en stund nu på förmiddagen, vad vi ska göra? ...ytterst oklart i nuläget! 

Sitter just nu och avnjuter min bärsmoothie tillsammans med en proteinshake! En liten morgonrutin! 

Morgondagen, som skulle föreställa dag 8 i min kickstart blir istället en dag paus. Eftersom det är min fördelsedag! Som kompensation för detta har jag däremot valt att förlänga kickstarten t.o.m torsdag! Så på tisdag fortsätter jag precis som vanligt! Så går det när man är usel på att planera! Haha och dålig dom tar paus i sin kickstart?? NÄ skärpning till nästa gång!! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: