Tänkte skänka bort lite kläder...

Okej grabbar, nu ska jag strax möta Anna. Tanken är att jag ska skänka bort lite kläder, de har en insamling i Farsta Centrum just nu! Jag hade visst mer att slänga än vad jag trodde... och fortfarande finns det inte plats nog. Skönt att jag kunde få ut lite av allt i allafall!

Finns så mycket som bara ligger och skräpar hemma? Saker som man aldrig aldrig alsdrig använder. Men ändå har jag så svårt för att kasta saker, tankar om "Men tänk om jag kommer ha använding för den" "Den kanske kan passa ifall jag ska göra der här eller det här..." "den här är ju ganska skön... " "om jag går ner lite i vikt kanske den här passar skit bra sen" "den här kan jag ju inte slänga.. så mycket minnen!" Listan goes on.

Efter det ska melle badas och jag ska träna!

Stora frågan är hur jag ska komma till centrum med alla dessa påsar......

 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: