Ny vecka, igår.

Igår hade jag fullt upp. Hade tänkt träna eller plugga, men blev ngt helt annat. Jobbade istället 11-15, var rätt lugnt på jobbet, inte så mkt folk så kan knappt avgöra om timmarna gick snabbt eller långsamt.. 

Mötte Felicia strax därefter, vi köpte varsin "farstastands macka" och tig med dem hem till mig. Våra ansiktsuttryck när vi öppnade påsen, mackorna var gigantiska! Haha, väldigt förvirrande hur man skulle gå till väga för att äta dem också? Haha

Följande 3 h pysslade Felicia, mina numera superduktiga personliga frisör om mitt hår, Nanding tittade även förbi. Strax därefter, när flickorna dragit, väntade Madde nedanför och kvällen avslutades med dans. 

Trött trött trött var jag sen när jag försökte läsa... 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: