Tur i spel?

Det är något jag önskar att jag hade, därför tycker jag även att det kan vara lite jobbigt att betala en massa för vinster man (iallafall jag) aldrig får. Men visst fan är det kul att skrapa? haha. Jag menar, ändå lite spännande, tänk om man vinner!

Jag har så iallafall turen att kunna tracka massa gratis chanser att bli milijonär! På trisslotter.com & gratisskraplott.se kan du information om olika skraplotter,  de visar också vart du kan hitta aktuella erbjudanden om hemsidor där du får gratis skraplotter!
 
Så bra ifall man känner att man har turen med sig en dag!

Postat av: Petra

Vi får väl se vem som vinner ;)

2013-01-04 @ 23:53:50
URL: http://petrasandholm.blogg.se/
Postat av: Izabella

Svar: Jaa jag märkte det, jag trodde jag fick med en London bild på dig men tydligen inte... hade bara ett par från london och typ alla andra togs året innan :p

Svar: Äscha :)
Isabella Russo

2013-01-05 @ 15:11:14
URL: http://izzabellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: