Tidig morgon och en seg kväll.

Hej hopp.
 
Idag ringde klockan ännu en gång 05:15 och jag var på jobbet 06:45. Underbart.
Dagen har vart både produktiv och icke produktiv.. på samma gång. Fick myycket gjort, men det gick segt. ack så segt. Var så trött! Under eftermiddagen gav jag upp och hällde i mig 475ml Redbull. Vilket i sig resulterade 475 toalettbesök...
 
Efter jobbet skyndade jag mig hem för att hämta mina träningskläder, total waste. Alla var sån sega.. Men tillslut nådde jag gymmet och märkte att min pulsklocka stått på paus halva tiden, ännu mer underbart. Hade även planerat en powerwalk.. men sedan efter maten slog det mig:
 
  1. All energi gick åt till att äta, matkoma nu.
  2. Måste även gå ut med melker, orkar inte gå två gånger.
  3. Nej, kan inte ta med honom på en POWERwalk. Han är för tjock och skulle bli trött efter typ 10min...
Borde nog motionera med min hund iallafall... Kanske vi båda kan bli beach-fit!
 
Kommer väl förmodligen våga mig in i Sims värld och hänga där hela kvällen, fett värt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: