Mitt 2012

Mitt 2012:
  • Jag gick med i Itrim och gick ned 16kg. 
  • Jag fyllde 18år.
  • Jag och Adrian firade 3år tillsammans.
  • fina och roliga tjejmiddagar.
  • Jag tatuerade mig.
  • Ville dö av lycka efter att ha sett och träffat Dead By April.
  • Frös fötterna av mig i kön till X-Factor.


  • Egobilder fanns det gott om, även några helt galna med min fina.
  • Tillbringat många fina stunder med min älskade mops.




  • Alla mina och Petras underbara fotostunder.
 
  • Fastande i ett till The O.C beroende
  • Åkte till London med två av mina bästa vänner.
  • Roliga kvällar, ute som inne.
  • Tråkiga tider
  • Blev brunett (igen)
  • Sverige vann eurovision
  • Vårens dansshow, nördisar <3
  • Fick en ny cykel!
  • Fina Alessandro tog studenten!
  • Började jobba på Försäkringskassan
  • Började efter en lång paus att göra naglar stup i kvarten.
  • Åkte ännu en gång till Italien.
  • Ville skryta för Anna om mina bruna ben.
  • KLIPPTE AV MIG MITT HÅR.
  • Åkte till Grekland med Adrians familj
  • Åkte till Göteborg med underbart fina vänner!
  • VANN FÖR FÖRSTA GÅNGEN  PÅ CHOKLADHJUL!!!
  • Såg världens finaste Kent och ville ännu en gång dö utav lycka.
  • Väntade med stackars mormor på akuten i 12h.
  • Kräftskiva hos Petra!
  • Vi bakade en awesome tårta i klassen som kom 2:a!
  • Spexfoto!
  • Världens mest ihågkommna Halloweenfest.
  • Överaskade Adrian med en resa till London.
  • Adrian fyllde 18
  • Första utgången med Anna!
  • Bakade pepparkakshus!
 
  • Klarade Matte C kursen!
  • Höstens dansshow!
  • Firade jul hos mormor.
  • Firade in det nya året med fina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: