Årets första inlägg börjar jag med att skriva..

..FY OCH FAR vad jag är trött.  Det har vart så otroligt skönt att vara ledig de här 4 dagarna, men imorse var det upp och hoppa som gällde och det var verkligen inte lätt. Efter chocken av att behöva gå up har dagen vart allämnt seg faktiskt. Hoppas på att somna tidigt ikväll och sedan komma upp riktigt tidigt imorgon!
 
Nyår firades med fina vänner, Jag och Adrian åt en god middag hemma hos honom och sedan åkte vi till Bilbo, där var vi ett tag innan vi åkte vidare till Charlie där det som vanligt var full gång med många fina människor. Dit kom även Lina och Mathilda. Efter ett atg rörde sig jag, Adrian, Bilbo, Lina och Mathilda oss mot tuben och slussen där vi på håret han se klockan ticka ner mot det nya året. Trots att vi då var i full hast att hitta några andra.
 
Efter ett jädra farande hit och dit, träffanden av ditta och dattan åkte vi ännu en gång till Bilbo och blev kvar till ca 05. En riktigt trevlig kväll helt enkelt! Som såklart resulterade med en lång sovmorgon igår, tyvärr vaknade jag ganska tidigt och tröttheten kom ikapp mig idag!
 
En annan sak som kom i kapp mig idag är mitt beroende. Har gått och åmat mig så mycket de senaste dagarna att jag inte har några naglar (nagelförlängning) längre. Dett pågrund utav jag tyckte att jag behövde spara mina pengar. Idag kunde jag inte hålla mig borta. Och nu är ja hel igen, fysjutton va mycket snyggare och fräschare man känner sig med dessa på, KOSTA VAD DET KOSTA VILL! De är nu och föralltid en del av mig! Eller ja, iallafall tills mina egna naglar lärt sig växa på egen hand...
 
Så med detta å så intressanta inlägg välkomnar jag nu det nya bloggåret. Slutet av denna kvällen avnjuter jag just nu med en fin fruktsallad! Hoppas att erat 2012 har vart ett bra år och att 2013 kommer bli minst lika bra, varför skulle det inte?  Puss på er!  (Btw, om jag orkar kanske jag gör ett "mitt 2012" inlägg! )
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: