Ack ack ack

Kom i säng väldigt sent igår, Skulle föra över en massa bi.lder från mobilen till datorn, så att jag sedan kunde ta bort dem helt från mobilen. Det slutade med att den började säkerhetskopiera och sedan uppdateras. Jag som mest ville sova lät den fortsätta så den snabbare kunde få bli klar.
 
Då min usb-sladd till datorn glappar en massa blev min telefon bortkopplad mitt under uppdateringen. Mobilen visade att man skulle ansluta den i iTunes, och iTunes sa att den var tvungen att återställas. Tryckte jag på återställ, så sa den att det inte gick.  Det var den mobilen tänkte jag.

Tillslut gick det igenom och den återställdes, när den var klar kunde jag välja att använda min säkerhetskopiering, men den ville ha ett lösenord. Ännu en gång tänkte jag, det var den mobilen. Men lyckades lista ut lösenordet och efter 100 var kopieringen klar. Så nu är allt som vanligt förutom att ALLA appar är borta!
Kunde ha vart värra, någon gång efter 03:00 kom jag iallafall till sängs!
 

Vidare till dagen so far. Vaknade vid 10:00 och åt frukost, segade lite i sängen och satte igång med att ladda ned de viktigaste apparna. Gick ut på en halv powerwalk, halv promenad med Melker i ca 1h innan jag gick till gymmet.
 
Ska alldeles strax duscha då jag ikväll ska bort på middag hos Adrian! Vad som händert därefter får vi se!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: