Something came alive

Var och hälsade på mormor på sjukhuset igår, hon mådde väl bättre, men väldigt väldigt förvirrad. Måste vara allt smärtstillande. Därefter åkte vi och handlade lite och sedan åkte vi hem och jag tog med mig Melker på en prommis hem till Adrian där det bjöds på god middag! Vi hade en liten instagram kväll!
 
Idag är det farsdag! Har faktiskt inte köpt något...ÄN. Vi ska återigen till sös idag, tänkte köpa en trisslott där och övverlämna den med ett grattis sen ikväll! Idag utöver allt annat som står på schemat så måste jag plugga! Provet imorgon stressar ihjäl mig! MÅSTE gå bra!
 
Dessa helger... gud vad snabbt de går! Nu när jag äntligen slutat jobba helger och får njuta av dem tar de ju bara slut! herregud! Vi borde konvertera fredagen till helgen..Eller att en fredag blir en officiell halvdag! Skulle vara något..
 
Ha en trevlig söndag och farsdag!
Nu ska jag lyssna vidare på min schlager!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: