Godnatt mina fina!

Skola - check!
Jobb - check!
Träning - check!
Plugga - Halvt check!
lyckas få tiden att gå utan att ha vetat exakt vad jag gjort - CHECK!
 
Efter en ganska kort dag i skolan, kort dag på både jobb och gym så är tiden inne, sängen och Pretty Little Liars väntar på mig! Imorgon är det skola och jobb som väntar! Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska träna eller inte...(Gjort det varje dag denna vecka hitills) Vet att jag måste plugga! Italienska provet måste gå bra! För min heders skull..! haha nä. Men vill hålla de bra betygen uppe!
 
Ska försöka fixa en tid att fixa naglarna igen imorgon kanske? känns som en bra avslutning på en jobbig dag... ser inte alls fram emot skoldagen imorgon.. 8:30 Matte och sedan 9:40-12:10 med Svenska C som jag för tillfället inte alls har lust att gå på, verkligen verkligen inte. Känner mig inte alls okej under omständigheterna. Förlorat all respekt.
 
Snart helg!!
 
10 dagar kvar tills Adrian fyller 18! Wiiiiiiiie!
 

1½ år sedan skulle jag trooo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: