Sambo livet minus en sambo

Det mesta har börja komma på plats nu känner jag, det vi saknar är en soffa, vi försöker pussla lite för att den ska få plats och i vilka former och så vidrae, verkligen inte lätt.. Och nästan lika snabbt som vi blev sambos, turas vi om att vara här..
 
..Adrian är borta och arbetar vid Forsmark, han är där söndadkväll till fredagkväll, alltså blir det bara jag kvar här, den här veckan blir dock en liten specilare, jag åker i väg till till Polen ikväll så Adrian blir ensam till helgen och när jag kommer hem på söndag, har han redan hunnit åka igen. 
 
Det gör mig inte så mycket dock, jag har fått tid att hinna vänja mig vid lägenheten och jag stortrivs! Trodde de skulle ta ett bra tag innan det slutade kännas konstigt. Okej, visst känns det konstigt än, att vara borta från mamma o pappa, OCH MELKER. han kommer dock vara hos oss mycket mer sen. Var hemma på middag i veckan och tyckte de skulle bli skönt att få komma dit igen, men jag längtade bara tillbaka till längenheten, det är ju trotsallt här alla mina saker är. Kanske var därför? 
 
Sitter och trycker på en ny dator med! Min Macbook Air som jag beställde för ett tag sen trillade in till mig i måndags, och jag ÄLSKAR den. Allt känns så mycket roligare, allt är så lätt och den gör allt så mycket lättare bara, helt otroligt. Ingen klumpig, seg och trögstartad daor längre, WOHO!
 Och vilken service vid leverans! När jag kom hem från skolan ringde min telefon och leverantören frågade om jag var hemma, vilket jag då fick svara att jag var på en annan adress, att det hade ändrats! Han erbjöd sig då att komma förbi mig när han var klar i Farsta, han fick min Adress och kanske bara 15-30 min senare ringde han på min dörr här i sköndal! Kan inte bli mer nöjd!
 
Annars då? 
Jo, sitter med en helvetes B-uppsats som jag inte blir klok på, hur gör man ens?
hjälp...
 
 
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: