Pluggonsdag

Fick dessa fina blommor på min födelsedag av vår granne, som även går ut med Melker om dagarna, en stor hjälp! 

Jag lyckades bli klar med Seminarieuppgiften igår kväll, så idag är det läsning för fulla muggar! Jag skulle även behöva städa och fixa så mycket som möjligt inför fredag, men det finns ingen tiiiiiiiid!!! Hjälp! 

Men det får gå helt enkelt, ikväll tänkte jag även gå och träna, i mina nya kläder? JAVISST!! 

Förresten, att plugga under en detox... Det är lite distraherande då man springer på toa bokstavligen stup i kvarten!  Men även det får gå, på fredag ska jag vara så FAB utan uppblåst mage! HEJJA!!!  Måste bara komma på vad jag ska äta på fredag för att hålla magen platt men ändå få i mig tillräckligt med mat så jag kan orka en riktig parteynight! ✨





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: