spraytan

Var på stockholm beauty i årsta idag med sofia för att göra en spraytan. Sofia skulle ha lite mörkare och jag litee ljusare. Vi klev in o blev solduschade av en tjej som jobbar där. Allt var bra tills jag såg mig i spegeln, OMG SER HELT GALEN UT. Hon som hade duschat oss sa sedan att jag fick en mycket mörkare dos då jag hade mörkare pigment?! Noooooo
 
Vågade inte gå hem, så gick på en lång promenad med jonte. Väl hemma sprang jag och gömde mig på mitt rum, när mamma sedan kom in efter tag och såg hur hemsk jag såg ut brast hon ut i skratt.. haha
 
Det ska sitta i minst 8h, sen kan man duscha och det värsta av färgen kommer som tur är att falla bort! och jag hoppas verkligen att den gör det, annars kommer jag inte gå utanför dörren på 3 månader!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: