London Calling

Haha, åh så FANTASTISKT! Just det ögonblicket som detta inlägg publiceras lyfter mitt plan till LONDON!!
Den hade ni inte väntat er va? Att jag bara skulle försvinna sådär! Nä, det var det många som inte hade!
 
Den här resan har nämligen vart planerad väldigt länge, sen början av Juni för att vara exakt, men den har också vart ytterst hemlig. Och det är den fortfarande idag (Torsdag).
 
Adrian fyller 18 år på Lördag, och hans föräldrar har köpt honom en resa till London. En överasknings-resa! Därför har jag inte kunna skriva något, eller kunnat släppa lös all entusiasm som jag har inom mig! Vill bara skrika av glädje, så mycket längtar jag till mitt fina underbara LONDON! och imorgon (fredag) smäller det!
 
Och stackars Adrian vet ingenting.. Stackarn kommer att bli uppdragen ur sängen vid 04-tiden och in i bilen. HAHA. Åh, det är så roligt...
 
Nej men så ni vet vart jag befinner mig!
Hörs vi så hörs vi! Jag tänker iallafall ha det underbart, svårt att misslyckas!
 
KRAM!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: