9 dagars kickstart/ clean 9

I måndags började jag, tillsammans med min böna Amanda, vår 9 dagars kickstart!🌱 Ni kanske har hört talas om den under namnet clean 9? Vi vill gärna kalla de en 9 dagars detox och inte precis en diet som de skriver om i tidningarna! ( men visst tappar något kilo och centimetrar!) ✨ En detox bör göras några gånger per år för att bli av med allt skräp och alla gifter man samlar på sig! Extra roligt är det ju också alltid  att göra det tillsammans med någon annan, så man kan peppa varandra och ta sig igenom dessa 9 dagar, 9 dagar utan hela ditt liv!  👊💥 

Dag 3 på Kickstarten är jag inne på idag! Det var även dags för mätning i morse, och resultatet efter två dagar var faktiskt rätt imponerande och morivetande! Hade förlorat någon/några centimetrar här och där och vågen visade på -2,8kg! YAY! HEJDÅ GIFTER! Dag 1 & 2 som skulle vara de mest tunga var faktiskt Inte så illa! Dag 1 funkade bra, dag 2 var lite värre då jag var så fruktansvärt trött, sådana dagar tackar jag kosttillskotten vi äter under perioden (jag äter de dock varje dag!)! Den här Kickstarten skulle absolut inte fungera utan dessa! Bipollen som ger mig näring, vitaminer och håller mig pigg och glad samtidigt som Garcinian dämpar mitt sötsug och hunger samt ökar mättnadskänslorna! HUR BRA?!✨ tack vare dem och min starka vilja har detta hittills gått som en dans, ingen tvekan!  Har även fått äta min goda matlåda idag ( dag 3 får man äntligen äta något!) plus en soppa till middag! MUMS! Nu väntas bara mina älskade kvällsmålsbär senare ikväll! LÄNGTAR!

Vill ni veta mer eller sugna på att testa den själva? Tveka inte på att fråga! HÖR AV ER! 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: