Varför Aloe Vera & Forever?

Jag tycker verkligen om dessa produkter, eftersom de för så mycket gott med sig. Se det framför er, ekologisk, handplockad, färsk aloe Vera som används i samtliga produkter. Jag gillar tryggheten om att jag vet vad jag använder på kroppen och vad jag stoppar i mig. Den tryggheten innebär också att jag vet att allt är naturligt och att det inte är några gifter. Dessa produkter lämnar inget annat än goda vanor till mig! 

Aloe Vera är ett perfekt verktyg för att istället bli av med alla gifter, överblivet socker osv! Att ta hänsyn till sig själv och sin kropp är oerhört viktigt, och därefter går allt som på räls; orka mer, se bra ut och inga andra onödigheter som kan vara ett hinder har en chans! 

Därför väljer jag dessa produkter som med många fina och trygga certifikat i ryggen, hjälper mig till bättre och godare vanor! 

Vill även du kickstarta dig själv till nya och goda vanor är det inte en dag försent! Kommentera din mail eller skicka iväg ett meddelande så hjälper jag gärna till med rekommendationer ifall du vill prova! 

För en bättre hälsa! 💕







Postat av: Josefin Sjöberg

Jag undrar hur du "vet vad du stoppar i dig" när det inte är några innehållsförteckningar på dunkarna? Vad består egentlgien smaksättningen av? Om det innehåller fruktsocker, hur vet man hur mycket när det itne står på dunkarna? Är det ens tillåtet att sälja det i sverige då?

Svar: Hej!
Bra fråga! Då jag arbetar med produkterna försöker jag ständigt bli mer och mer kompetent. På hemsidan kan du tillexempel hitta information om produkterna!

Innehållet står på drinkarna och det går även att skriva ut fr hemsidan - produktblad- Forever skriver alla ingredienser även fast dom inte behöver (när det är sådan liten del av ingredienser så behöver man inte skriva dom) alla våra produkter som säljs i Sverige är godkända på alla instanser. En förutsättning som är självklar!
Isabella Russo

2015-03-12 @ 13:57:09
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: