Snorfokus

Det är inte lätt att koncentrera sig med en förkylning. Självklart ger Argi+ en hjälp på traven men föreläsningen igår var bara jobbig, var taggad på ny kurs, inte lika mycket längre. Jag hade svårt att förstå föreläsaren, men Alma andra verkade fatta precis haha så ja, det är väl bara jag och min förkylda skalle som inte fungerar som de ska just nu! 

Våren är här idag! Det är sol och den är varm! Yäähääy! Hoppas den består bara, lär den väl inte göra men man kan ju hoppas. Idag skickar jag även iväg min beställning ifall det är någon som vill göra en sista minuten beställning? 

Skolan kallar, humöret är bra tack vare solen och jag hoppas att dagens föreläsning levererar! DET ÄR JU OCKSÅ LÖN!  Kanske är en väldigt bra dag trots allt! Bara förkylningen som behöver ge med sig nu! 

Saknar London, det får inte vara så här stora glapp mellan besöken... </3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: