Namnsdag och allt?

Hej grabbar! 
Gick och la mig vid 22-22:30 igår, somnade så fint så. Var så trött efter sleepovern igårnatt! 

Pappa bankade på dörren och kom in med morgonkaffe för ca 15 min sen, Melker kom farandes in genom och dörren och upp i sängen nyss, så blir nog inget mer sova för min del! Är nu mera kudde åt sovande mops. 

Idag är det jobbet som står på schemat, 12-18:30 är jag där! Får se hur mycket jag får gjort med min sköna träningsvärk från pumpen i fredags. Aj aj aj. Var invalid igår, kanske en gnutta bättre idag!

Jenny Maria Isabella Russo heter jag alltså, med Isabella som tilltalsnamn. Och idag är det jenny som har namnsdag! Så grattis till mig och min mor som båda heter jenny i... (Förnamn?) eller ngt? Låt oss säga mellannamn för enkelhetensskull! 

Trevlig söndag! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: