Mitt liv nu för tiden

Hola Amigos!
Det var ett bra tag sen det hände ngt på den här skutan! Sommaren är över och första året på södertörn är i full gång! 

Saknar faktiskt gymnasiet en hel del.. Haha eller? Jag vet inte! Svårt att bestämma mig.. Skulle vilja bland ihop dem båda, finns både för och nackdelar med både gymnasiet och universitetet! 

Lever ett ganska stressigt kök upptaget liv nu för tiden. Har föreläsningar eller seminarier 2-3 ggr/v därefter är det plugg plugg plugg, under den nu varande kursen är det mer, läsa läsa läsa läsa. Måndagskvällar dansar jag, tisdagskvällar jobbar jag, onsdagskvällar dansar jag, torsdagskvällar dansar jag. På fredagskvällarna har jag min lediga kväll då jag tar mig friheten att göra vad jag än vill!  På lördagskvällarna är jag mer begränsad då jag jobbar hela söndagen! 

Och emellan allt detta ska man få in kompisar, hunden, träning, pojkvännen, LIVET! Så det är lite tight just nu., men äsch! Håller mig ju ändå sysselsatt! 

På dagens agenda står; läsa, bada Melker, lämna kläder i centrum, träna, middag, träffa kompisar och stojjja! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: