Produktiv dag.

Vaknade vid flera tillfällen imorse, men valde att gå upp alldeles försent. Och med en dum mops som valde att vara jävlig tog morgonpromenaden mycket längre tid än vanligt och jag kom väl sisådär... 30-35 min sent till skolan. Ingen big deal. Kom till skolan...... gjorde ingenting, speciellt. Satt utanför klassrummet och läste lite i Italienska häftet och ah, slutade för dagen. Åt lunch och åkte till Farsta Centrum.
 
Köpte lite jordgubbar och kollade runt innan jag gick till gymmet, körde kondition av olika former i ca 50 min, sen... resterande 10-15 minuterna gick väl åt till någon form av styrka.. haha.. Menmen! Träning som träning! Kanske blir en långpromenad med Melle ikväll innan biggest loser börjar!  Nu ska jag väl, om inget kommer upp, fortsätta skriva på min dumma etikuppgift! Åh, snart sommarlov!
 
Slänger in en bild på mig från i slutet av maj förra året, ja.. önskar att jag såg ut sådär nu med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: