Information

Vi har fått i uppgift i Svenska C att skapa en blogg. I den ska vi skriva olika saker utifrån olika uppgifter. Eftersom jag redan har min blogg kände jag att jag lika gärna kunde skriva de uppgifterna här! Så de uppgifter som är märkta med "SvC" Skolarbete" "Svenska C" osv, är då alltså ett sådant, som då är märkt för att min lärare ska hitta dem!
 
Tänkte också göra en sak för er, eller ja..kanske mest för skojsskull!
Här har ni mina andra samt äldre bloggar:
 
Min allra första blogg: egoows.blogg.se
En av de ända bloggarna som jag fortsatte att blogga på efter att ha bytt plattform: Nattstad/IsabellaRusso
En blogg jag startade med en vän: Blueflywheel
En blogg som vi sedan utvecklade och la till en extra skribent: Skandalnytt
Min Bloppis: egoows.blogg.se/bloppis
Min och Jontes andra blogg: Time to realise
 
Har jag missat någon?
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: