Att äta rätt.

Är det inte det ena så är det de andra.
Grejen är den att det alltid ska bli så svårt! Iallafall för min del, finns inget däremellan.
Oftast har jag haft problem med att hålla mig till min dagliga mängd kalorier, blev alltid mer. Nu försöker jag ändå vara hälsosam, och kan inte komma ens i närheten av mitt kalorimål. Ligger flera hundra kalorier under de jag ska, och ändå har jag liksom ätit! Känns som att jag måste sitta och äta massa skit för att komma upp i min kalorimängd.... STÖRT! I vanliga fall är det ju inga problem, men jag vill som sagt inte sitta och trycka i mig massa dåliga saker för att nå upp..
 
Längtar så mycket till jag blir pensionär och få bli en bullmormor/farmor som alltid bakar massa goda bullar och kakaor till alla och få äta så mycket jag vill av dem själv, för jag får bli tjock. Det är okej, för jag är pensionär! Kommer vara så gullig... Rund och go' med röda små mulliga kinder, åh!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: